" F l o w e r "

flaw


2012}
Saturday, December 31, 2011 | December 31, 2011 | 0Comment

Assalamualaikum
  Ehem-ehem testing suara kejap *ehemehem* .Hai bloggers,kali ni last update okayy so jangan rindu aku nah .ksedih sangat .Bila teringat lagi berapa jam ja nak masuk tahun 2012 aku jadi macam tertanya-tanya ja  "EH ,BETOL KA TAHUN DEPAN AKU AMBIK PMR ?" TAK CAYA AH.hehehe .Ini fakta ,kejap ja kan masa berlalu ? *kesat air mata * 

  Then nak tau tak semalam kan ,aku dah deactivated facebook .Bye uolss ,i will miss u T__T . Apa motif aku deactivated facebook ? Perlu ka aku bagi tau ,okayy sebenarnya ada kena mengena dengan 2012 jugak .Almaklumlah eden nak PMR dah ,tsk tsk .So aku nak mintak maaf sangat tersangat kalau aku penah update status kutuk sapa-sapa ka ,gambar yang orang tak suka  ,comments macam-2  dan bagai lagi la ,aku mintak maaf :/ .

  Apa kenangan yang manis dan pahit tahun 2011 ni hah ? hmmm ,banyak kot . Kalau tulis memang panjang lebar sangat-sangat ,so aku pun dah tak larat nak tulis .Assalamualaikum ,jumpa lagi pada tahun depan ya .!