" F l o w e r "

flaw


Assalamualaikum (PMR)}
Friday, February 10, 2012 | February 10, 2012 | 0Comment

Assalamualaikum :) hye readerssssss ! ^keningkening^

Hihihih ,sementara otak tengah fresh ni akibat baru mandi so lebih baik update blog cepat-cepat .Kejap lagi lupa susah pulak :)

Sekarang .Ya sekarang .Banyak masa dihabiskan dengan buat homework .Dah tak ada waktu nak fikir benda yang tak masuk akal ataupun yang tak guna bagai .Dah tak ada waktu .

Semalam .Bukak facebook .Then ,aku terkejut .Ya terkejut .Sebab ? Let it be a secret.Sejak dari kejadian semalam .Aku dah tekad nak lupakan apa-apa saja yang berkaitan benda tu .Aku nak deactivated facebook buat sementara .Insyaallah :) Dan kalau boleh post ni pun aku jadikan post yang terakhir untuk blog azira ishak .

PMR dah dekat .So aku nak fokus untuk PMR .Please jangan ganggu aku kalau lepas tu kau akan tinggalkan aku terkontang kanting sorang-sorang .Assalamualaikum


With love,
Azira Ishak