" F l o w e r "

flaw


Bulan Februari}
Monday, February 6, 2012 | February 06, 2012 | 0Comment


Hai assalamualaikum ,readers ! Masih belum terlambat kan nak ucap 'salam maulidur rasul ' ? Okayy ,selamat menyambut Maulidur Rasul .Sallallah' ala Muhammad ~Sallallah' alaihiwassallam ~Semoga kita sentiasa mengingati perjuangan Nabi Muhammad s.a.w :) 


Alhamdulillah ,akhirnya kita dah masuk bulan 2 .Syukur kepada-MU Ya Allah.Hmm ,macam mana sekolah ? Okay ka K.O? Hihihi ,bagi aku buat masa ni Homework memang banyak .Ya ah Budak PMR ! pelajar cemerlang 2012 ,Cehh ,asyik nak jadi pelajar cemerlang ja aku ni ,Study atas pagar ja .Hihihi .

Tahun ni aku rasa banyak kelainan .Ya banyak kelainan buat aku .Suasana kelas yang baru .Cikgu yang mengajar pun banyak yang baru.Cuma ada dalam 2-3 orang ja yang lama yang still ajar kelas 3perdana .Mungkin kami ni nakal ,tak dengar cakap cikgu. Hmmm sedih ahh T__T .okayy stop menangis ,tak ada gunanya pun kan ?

Sekarang dah masuk bualn Februari ,Bulan ke-2 .Cepat masa berlalu .Bulan 1 banyak memori  ,banyak kenangan pahit dan manis ,suka duka kita .Terima kasih sangat -sangat buat family yang selalu sokong aku kalau aku dalam masalah .Terima kasih kepada kawan-kawan yang selalu ambil berat ,kadang-kadang perkara yang remeh temeh pun korang nak aku kongsi jugak kan ? Untung aku dapat kawan macam korang .Sayang soul crazyyy ,sayang 3 perdana tahun ni :) 


 Thanks jugak dekat kawan-kawan yang jauhh ,yang dekat facebook sebab selalu kongsi masalah sama-sama .Hihihi ,Korang memang super duper best ahh .Then thanks jugak dekat kakak-kakak and abang-abang senior yang selalu kasi dorongan .Baru bulan 1 dah suruh aku buatkan yang terbaik dalam PMR nanti ,bagi kata-kata semangat  :) Suka sangat buat aku terharu kan ? Hihihi .Apapun Thankss sangat sebab sudi faham perasaan aku ,perangai aku yang kadang-kadang 'MeWrEnGsSz ' terlebih gitu .Hihihi .