" F l o w e r "

flaw


Sekarang}
Tuesday, February 7, 2012 | 7:00 PM | 0Comment








Assalamualaikum awakkk .Hmm akhirnya siap juga homework .Alhamdulillah .Tadi pergi hantar kak ah kita dekat 'yespi '(sungai petani ) .Hihihi .Dia nak balik Perak pulak sebab esok dah start study .k. . .

Semalam ,ya semalam aku banyak fikir .Fikir fasal macam macam lah .Terutama PMR ! setiap malam pasti fikir yang ni dulu .Orang cakap kalau kita asyik niat ja nak berusaha tapi tak pernah lakukan tak guna jugak kan ? ya dakk ? Hmm ,cepat ja masa berlalu sekarang .Haiyhhh .

Dulu .Tahun lepas la kan kalau bangun ja pagi-pagi niat nak pergi sekolah tu pasti nak main-main la ,ada agenda penting dengan kawan la ,itu la ,ini la .Tapi sekarang . . 

Sekarang dah tak ada waktu nak fikir pasal orang yang tak berkenaan 

Sekarang dah tak ada waktu nak fikir pasal main ,main ,main

Sekarang dah tak ada waktu nak ambil tau pasal orang lain @ gossip dekat sekolah 

Sekarang dah tak ada waktu 'alaaa ,lekluhh homework ni bukan penting pun ' 


Ya ! sekarang dah tak ada waktu untuk semua tu .

Ada orang kutuk dekat belakang aku .Tapi perlu  besarkan hal macam tu ?Tak perlu .Mulut orang zaman sekarang dah tak boleh tutup .

Assalamualaikum .


With love,
Azira Ishak