" F l o w e r "

flaw


Pocong untuk sejarah}
Thursday, April 26, 2012 | April 26, 2012 | 0Comment





Assalamualaikum ,hari ini hari khamis ,Hari ini 26/04/2012 ,hari ni Birthday Bestfriend saya. Hari ni saya tak pergi sekolah sebab ulser ,hari ini dan hari ini .

Exam -Ya ,saya baru habis exam semalam .Dan yang paling gerunnya bila tanya kawan tadi ,dia cakap sejarah ramai yang menurun .And  saya dapat merasakan bahawa saya salah seorang daripadanya .Sila bagi tepukan yang gemuruh di pipi saya . Dah ahh sejarah hari tu dapat markah 91 tak kena buat denda dan saya sangat bersyukur .Tapi kali ni ,markah sejarah ? Tunggu ja la hari ahad ni .Kena jalan macam pocong dari kelas 3perdana sampai ke Kelas 3wira .Maksudnya ,sepanjang blok tu ahh .Okay malu gilaaa ~ .Mathematics ? Alhamdulillah ada peningkatan yang sangat ketara . Ke topik yang seterusnya  . .


Bila saya boleh berubah ? Berubah untuk boleh hidup tanpa laman sosial bagai .
Bila saya boleh berubah ? Berubah untuk lebih cemerlang .
Bila saya boleh berubah ? Berubah untuk lebih kuat hadapi dugaan .
Bila saya boleh berubah ? Berubah untuk kawal nafsu makan .HeHeHe


Saya sebenarnya stress ,
Teacher saya ada pesan supaya jangan stress sangat ,jangan fikir pasal study sangat ,rileks dan tenangkan jiwa dan minda .Jangan study dan stress sampai tak nampak dunia yang sebenarnya .Ya ,watlek watkiut watpeace :)

Saya sebenarnya sedang menanti kakak kakak saya balik ke kedah ,dan menanti Zayn Malik text saya malam jakgi :) Assalamualaikum .Nak pergi layan Cinta Buat Emelda .