" F l o w e r "

flaw


Patah Beegheeboo}
Tuesday, May 29, 2012 | 6:34 PM | 0Comment

Assalamualaikum ,awak semua 
ni hao ma ? wo hen hao .
okay stopp .
Lately ai jadi mereng .Mereng sebab apa ? 
Crushh ? Oh nooooo :/ 
He is my first and last crush .Maybe 

Susah do nak lupakan crush yang tak seberapa crush tu .
Tapi tak la sampai nak menangis ,melalak bagai tu .
Itu dah gila tahap gaban dah tu .
Aii cuma sedih sikit ja . 
Menangis pun tak keluar air mata darah pun .
Watlek watkiut watderk wat tak wat ja .. 


Dear crush *kesat air mata* 
Dah TIGA TAHUN ai tunggu u .
Then bila i stalk you ,my life like *ERGHHHHHHH* 
nyesal ai tunggu u 
*buka lagu jiwang* 
Betul cakap orang jangan selalu stalk crush kita ,nanti kita *PATAH BEEGHEEBOO* 
Shila Hamzah nyanyi lagu Patah seribu .Kang aku nyanyi patah beribu pulak baru kau tau 

iStalkYou ,iSakitHati,iPatahBegheeboo 

Thanks for 31.5.2011 :) 

Ai dah serik nak bercrush -crush ni .Haiyhh .
Makan Krushers sedap lagi ! 

Goodbye crush ,
semoga u dapat orang yang sejuta lebih baik dari ai 
Ingat daku dalam doamu ,crush * buat-buat gelak * 

Semua orang cakap aku asyik nak menang ja kan ? Walau dalm hal kecik sampai ke besar 
aku asik nak menang ja kan ? Soo ,nah .Pasal crush ni aku menyerah . 
Assalamualaikum 


p/s : Aii sengaja letak lagu ni dekat blog ni .Ala jiwang gituu 


No more crush ,i said no more crush :( 

Sincerely ,

Patah BeeGhEeBoO ,