" F l o w e r "

flaw


Pasrah itu Menyerah .}
Wednesday, November 28, 2012 | November 28, 2012 | 0Comment

               



                                
Assalamualaikum .Hai awak *sambil .lambai .tangan * 



Exam ? What ? Apa benda lagi yang aku kena exam ni ..Kan dah habis Pmr ? Watlek watkiut watpeace watwat segalanya sudahla .Banyak la kau punya ilek .Aku exam UKKM .Ujian kemasukan ke Mrsm .Hmm .Entahla dapat ka tidak .Tawakal ja la :) 

Actually Ukkm ni aku ambil waktu 26/11.Tapi hari ni baru free sikit .
Pada suatu pagi yang hening kononnya ,saya bangun seawal jam 5.45 pagi .Konon nak mandi awal katakan tapi bangun baca novel .Ahaks .Then dalam pukul 6 lebih macam tu lah baru bangun mandi ,sembahyang dan sarapan .
Sementara tunggu my buddyz yang gempak tu datang rumah ,tetiba ja ada orang call .And disebabkan dia call habis spoil mood aku nak jawab exam ! Tapi macam biasa ,buat chill depan kawan :) Me always like that . Dalam pukul 7 lebih bertolak pergi Mrsm Baling .Ayah Izzati hantarkan .Then sampai dalam pukul 8 kot .Entahla ,tak ingat . Hihihi .
Waktu sampai terus pergi nengok nama dekat papan tanda ,and carilah nama aku sampai jumpa .Akhirnya jumpa juga "No 49 ,Nor Azira Binti Ishak ,Bilik Multimedia " 
Hmmm ,tetiba ja jadi sedih sebab ingatkan tak ada geng satu sekolah .Rupanya iema dengan husna geng aku *sep sikit* 
Tapi yang peliknya ,nama aku no.49 ,tengok atas no.47 .Mana no.48 ? Kay ,misteri sungguh . 


Dalam pukul 8.15 beratur ikut bilik ujian masing-masing .Tetiba ja sakit perut waktu ni .Hahahaha .
Yang kawan lain semua nervous ,aku pulak sakit perut .Then ,exam yang first ialah Math .Agak keterlaluan soalannya ,mencabar segala saraf diotakku .Kebanyakan jawapan aku bulat dengan pejam mata sambil baca Bismillah .Konon senang lettew .Hahaha

Then rehat 15 minit .Lepas tu sambung buat Science .Alhamdulillah .science is really nice with me :) Soalan pun taklah susah dan senang .Kira sederhana ja .Aku ingatkan 40 soalan ja science then bila dah siap relax ja lah ,tetiba ja 15 minit terakhir baru perasan yang 50 soalan ! TERKEJUT aku waktu tu .Tapi ,nasib baik sempat buat .

Lepas habis Science tiba masanya Ujian Keperibadian .Buruk sungguh perangaiku ! Hahhaha .Setiap soalan yang ada jawapan pasal computer ,membina laman web dan ber-facebook memang aku tak tanda .Konon nak tunjuk baik .Hihihihi .Lawak sungguh buat exam ni .Dah la pi tanya pasal iPhone .Sapa taknak oi ~ 
100 Soalan dalam masa 30 minit .Finally ,selesai jua ! 
Lepas tu balik rumah . 
Kedebaboooom ,tidur :) 
Cukup setakat ni sahaja entri untuk hari ini . 
Next entri about my buddyz :) .Maybe .