" F l o w e r "

flaw


Dunia EnamBelas Tahun}
Wednesday, October 16, 2013 | October 16, 2013 | 0Comment

                                                               Assalamualaikum
Dan dan dan selamat hari raya Aidiladha . Raya ? Kenapa aku tak rasa langsung feeling raya tahun ni ,raya puasa pun sama jugak . Over ahh macam aku yang nak SPM tahun ni . Ha ,sembang pasal SPM ,minggu depan aku final exam . Boleh aku menjerit sepuas hati ? Ohh tidak ,kang orang cakap meroyan .

Tapi kan .tapi kannn ..memang betul la jadi form 4 sangat penat ,tu tak masuk fivers lagi . Pengsan berdiri aku ! Kadang-kadang tu termengeluh kenapa la form 4 ni letih sangat ,tapi cepat-cepat ada orang sedarkan jangan sesekali mengeluh . Thank you :) Rajin aku masa form 3 sama macam malas aku tahun ni . See ? Jadi tahun ni aku berlipat ganda rajinnya .Okay fakta ni . Kalau la aku belajar main-main tahun ni alamat tahun depan terus kahwin la .Kahkahkahkah.

Siapa cakap form 4 untuk honeymoon ? Hohohotak kau..Kalau tak struggle betul-betul tahun ni memang tahun depan aku kena bungkus dengan cikgu .Tapi dalam tengah study yang kononnya hard gila ni pun aku boleh buat kerja gila then bergelak sakan lagi dengan budak kelas . Alahh normal ahh release tension pasti kena buat something yang di luar alam kan ? *kenyit mata* .

Okay adik-adik form 3 kamu semua berehat la puas puas okay sebab tahun depan dah kena jadi manusia yang sibuk mengalahkan perdana menteri .Hiperbola tak ? Sapa yang nak honeymoon sepanjang tahun form 4 tu silakan kalau anda genius . Aku respect dengan budak yang tak study sangat ,keluar result exam .Fuyooo double triple whoaaaaa
hebat gila ! Bukannya result teruk tapi straight A's .

So ,Azira. Kau pun kena study jugak .Exam dah dekat .Jangan ingat exam kali ni tak penting .
Tahun depan kau SPM . Assalamualaikum

p/s :: Buat adik adik yang kena PBSMR teruskan usaha anda termasuk my lil brother .