" F l o w e r "

flaw


Blog berhabuk .}
Friday, March 7, 2014 | March 07, 2014 | 0Comment

                     Assalamualaikum
Wehh macam tak percaya blog aku dah boleh bukak . Fuhh fuhh fuhh *tiup bagi hilang debu *
Dah lama hokeh ai tak terjebak dengan blog sebab haritu tak boleh bukak . So ,akibat patah hati yang amat sangat sebab blog fevret kesayangan tempat aku nak conteng segala mak nenek tak boleh bukak so .. aku pun give up .

Tup tup hari ni saja nak mencuba nasib dan alhamdulillah ! Yes boleh bukak.
Lepas ni aku dah ada tempat strategik nak buat curahan hati . Cewahh ayat . Tapi yang tak bestnya bila ada orang tanya "zira blog bukak lagi " ? . Rasa macam nak ja kata aku tak bukak dan tak ada blog . hahahahah sebab aku tak mau orang tau apa yang aku merapu . Hahahahhaaha .Pelik punya perangai . Sebab aku buat blog bukan nak famous ka apa ,cuma untuk isi masa lapang dan latih tangan ni ha . *alasan tak munasabah * .

Okay ,hari ni saja nak testing tulis . So nanti ai update lagi ya ! Assalamualaikum